Lai sasniegtu vēlamo efektu tiek izmantota mūzika, kas palīdz sasniegt mērķauditoriju, radītu nepieciešamo vidi vai noskaņojumu. Ir sen zināms un minēts ka mūzika rada psiholoģisku un fizisku reakciju. Mūzika ir domāta gan kā izklaidējošs faktors, tas nozīmē padarīt reklāmu tikai nedaudz vairāk saistošu skatītājam. Gan kā strukturāls vienotājs, t.i. veido vienu veselumu, savienojot vairākus fragmentus, gan vizuālus, gan runātās daļas, vai produkta nomaiņas, veidojot vienotu reklāmas rullīti, labs piemērs ir pirmās mēmās filmas, kuras rādot, tika saskaņotas ar kādu mūzikas skaņdarbu dzīvajā, radot vai nu noskaņu vai vienkārši vienojot raustīgos gabalus, tātad mūzika veido emociju kāpinājumu, kad tas nepieciešams (līdzīgi, kā šausmu filmās pirms šausmu brīžiem). Līdz ar to mūzika, ja tā ir patīkama un pieņemama, noteikti darbojas, kā palīgs iegaumēt, šī piebilde ir tādēļ, jo vācu zinātnieki ir pierādījuši, ka tikai muzika, kas rada pozitīvas noskaņas un asociācijas spēj pozitīvi ietekmēt smadzeņu darbību, neatkarīgi no mūzikas stila. Vēl viens faktors, kas liek iegaumēt produktu ir džingli, kas pielīp un liek ilgstoši atskan atmiņā, ir arī situācijas kad tiek izmantoti zināmi gabali, kuriem jau ir gatavas asociācijas un atmiņas.…