Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:741668
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Biežāk sastomā problēma ir cīņa ar negatīviem komentāriem un atsauksmēm. Sociālie tīkli ir vieta, kur mēs varam izteikties par savam domām dažādos tematos, tostarp uzņēmumi, pakalpojumi un preči zīmoli. Viena no lielākajām kļūdām ir iesaistīties diskusijā, kas var izraisīt papildus negatīvu reakciju virkni. Tomēr arī pilnīga negāciju ignorēšana var radīt problēmas. Lai neizraisītu papildus negatīvas atsauksmes, vēlams reaģēt mierīgi un profesionāli, radot iespaidu, ka viedoklis ir ņemts vērā un problēma izprasta.
Mūsdienas, ir pietiekami daudz mārketinga tendenču un to problēmu, visam ir savi plusi un mīnusi, gan pie stratēģijas, gan pie modernām ierīcēm,gan pie konkurences, gan pie virzīšanas tirgū utt. Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ir jāņem vēra patērētāju vēlmes un vajadzības, ir jāizstrāda pareizi plāns, lai viss notiek augstākā līmenī. Vajag apdomāt, kādas preses vai pakalpojumi uz šodienu ir aktuālas, kādas ir priekšrocības un trūkumi. Augstāk minētais, digitālas tendences ir īpaši aktuālas uz šodienu, it īpaši pandēmijas laikā, tagad pirms jauna …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties