Un mēs nespējam bez šiem vērtējumiem no apkārtējiem iztikt – tas ir vajadzīgs kā barība mūsu pašapziņai, pašapliecināšanās vēlmei. Atsaucoties uz lekcijas tēmu „man mobilais telefons un es”, esmu veikusi kādu novērojumu. Vislabāk ir iegādāties prestižu telefonu ar visām interaktīvajām iespējām – internetu tālrunī, kas savienots ar sociālajiem portāliem, labu fotokameru, mūzikas iespējām u.tt., vai tieši pretēji – izmantot nemodernu modeli, kas šādas funkcijas nepiedāvā. Pirmajā variantā tu apliecini, ka vari to atļauties, seko līdzi jaunākajām tehnoloģijām, kā arī modes tendencēm. Otrajā gadījumā tu vari attaisnoties, ka tavs iepriekšējais telefons ir remontā vai tu plāno tuvākajā laikā iegādāties jaunu. Turpretī, ja tev ir kaut kas pa vidu starp šiem piedāvājumiem, tad arī tu pats tiec raksturots kā vidusšķira, kurš iegādājies jaunu, bet ne labāko telefonu. Tas ir pilnīgi absurdi, tomēr tajā pašā laikā apliecina to, cik vienam cilvēkam ir grūti pretoties patērētāju sabiedrības viedoklim. Es domāju, ka tas ir gandrīz neiespējami – izvairīties no zīmolu precēm un neiegādāties tās sociālā statusa vai piederības izjūtas dēļ. …