Pati kompānija ir atbildīga par specifikācijām sev piemērotāko piegādātāju meklēšanu.” Jebkura aviokompānija sadarbojas ar vairākiem starpniekiem dažādās nozarēs, piemēram, tūrisma aģentūras, lidaparātu tehniskā servisa uzņēmumi, detaļu piegādātāji, apkalpes apmācību kompānijas (ja aviokompānija netrenē savu apkalpi) un citiem. Aviācija ir dinamiska joma un pat nelielas izmaiņas var prasīt laiku un naudu.
Darbojoties aviokompānijā esmu pieredzējusi kā ārpakalpojuma piegādātāji ietekmē tās darbību. Piemēram, starpnieku kompānijas bankrots. Kad bankrotē, piemēram, lidmašīnu servisa kompānija, ļoti svarīgi ir ātri reaģēt un, pēc iespējas ātrāk atrast jaunu servisa kompāniju, jo aviokompānijai ir jāpieskata, ka lidmašīnas vienmēr ir labākajā stāvoklī. Šajā gadījumā var tikt zaudēts liels daudzums resursu.
…