Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:411041
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viens no mediju politizēšanās iemesliem ir mediju koncentrācija īpašnieku rokās, kā arī aizvien plašāku un plašāku konglomerātu kontrole pār masu medijiem. Tā kā mediju darba organizēšana parasti sasistās ar lieliem uzdevumiem, masu mediji (vai mediju grupas) visbiežāk atrodas vairāku īpašnieku rokās, retāk – tai/tām ir viens īpašnieks. Šī rezultātā medijos var rasties konflikts starp informācijas pasniegšanas veidu kā to prasa demokrātiska sabiedrībā un to, kā to vēlas mediju/mediju grupas īpašnieks(i). Tie var būt gan lielu uzņēmumu īpašnieki, kas caur medijiem vēlas ietekmēt sabiedrību, gan arī politiskie spēki, kas tādā veidā spēj nodrošināt savas pozīcijas “ruporu” pozitīvā gaismā. Kā rāda gan pasaules, gan Latvijas pieredze, šie abi spēki – biznesa un politikas, ir savā starpā cieši saistīti.

Tas ir interesanti, ka ziņu mediji mīl apsūdzēt “sabiedrību atbalstošos” politiķus (The media and Politics, 433. lpp) . Tajā pašā laikā pēdējās demokrātijas tendences ir tādas ka kritikas slieksnis pret sabiedrībā zināmu politiķi ir daudz zemāks1.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties