Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:944750
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai vieglāk izprastu šo tematu sākumā noskaidroju kas īsti ir masu mediji un kā tiek definēts jēdziens mediju propaganda. Atsaucoties uz Sila ievietoto definīciju, masu mediji ir „organizēti, tehnoloģiski līdzekļi kas tiek lietoti informācijas nodošanai vienota centra plašām aprindām”(Sils,2006:22) jeb tie ir masu komunikācijas līdzekļi ar kuru palīdzību var nodot informāciju plašākai publikai. Taču nereti šī mediju vara tiek izmantota, lai manipulētu, jeb propagandētu sabiedrību. „Mediju propaganda ir mērķtiecīga mediju ietekmes spēku izmantošana nolūkā mainīt auditorijas rīcību vai uzskatus.” (Sils,2006:25-26) Kā uzsver Sils (Sils,2006:25-26) informācijas izplatīšana ir plānveidīga un sistematizēta. Jēdzienu sabiedriskā doma varētu definēt, kā indivīda attieksmju kopumu par kādu konkrētu jautājumu vai notikumu.
Sākotnējā mediju propaganda aizsākās, tādēļ, ka sabiedrība nebija pietiekoši izglītota, lai spētu saprast, ka masu mediji ietekmē viņu viedokli un veiksmīgi manipulē ar to. (Chomsky,1997:13)

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties