Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:262192
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt “Maxima” ir raksturīgs arī ierindnieka arhetips. “Maxima” bieži savās reklāmas kampaņās pozicionē sevi kā savējo. Cilvēki arī uzticas zīmolam, jo uzskata, ka veikalos vienmēr atradīs nepieciešamus produktus par īpaši zemām cenām.
Pagaidām “Lidl” nav iekarojis Latvijas auditoriju, jo tikai nesen atvēra savus veikalus dažās Latvijas pilsētās, bet es ticu, ka tas varēt būtiski mainīt situāciju tirgū un kļūt par lielāko “Maximas” konkurentu tuvākajā nākotnē.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1383226
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties