Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:588376
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam modernā laikmetā, kur medijiem ir svarīga ietekme uz cilvēku spriestspēju, rīcību un dzīves stilu. Jaunieši, kas aug ar šo tehnoloģiju attīstību, piemēram, televīzija, personālie datori, nav tādi paši , kādi bija vecākas paaudzes cilvēki. Mūsdienu jaunieši domā pavisam citādāk. Arī vecāko paaudzi masu mediji spēj mainīt. Sakarā ar to, ka mūsdienās televīzija, radio, internets, telefons, avīzes ir lietas, kas pieejamas jebkuram, cilvēki ir mainījuši savu sociālo uzvedību.
Cilvēks ietekmējas no daudzām lietām, bet visbiežāk no kaut kā redzēta vai dzirdēta un, it sevišķi, ja tas ir emocionāls.
Mūsdienās viens no masu medijiem - televīzija ieņem ļoti svarīgu lomu sabiedrības informēšanā, izklaidēšanā, kā arī domāšanas un pasaules uzskatu veidošanā.
Pirmkārt, lai gan bieži vien kādas filmas laikā pa vidu rādītās reklāmas mūs aizkaitina, sadusmo un tamlīdzīgi, tomēr tajā pašā laikā reklāma ietekmē to, ko pērkam. Mēs ieejam veikalā un nodomājam, ka jāpamēģina jau ir tā prece, ja jau tik ļoti viņu reklamē, un šajā brīdī šī reklāma sasniedz savu mērķi. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties