Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:768324
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam pasaulē, kas ir piesātināta ar masu mediju skaņām un tēliem, kur politika, valdība un bizness ietekmē pieņēmumu, ka cilvēki zina, kas notiek plašākā pasaulē. Tomēr daudzi cilvēki nespēj domāt par personīgu gadījumu vai nevar noformulēt savu viedokli par kaut ko, un tas ir tikai mediju ietekmes rezultātā. Ļoti daudz naudas un piepūles tiek tērēts, lai pievērstu medijus darbībai, kas sasniegtu šādus vai līdzīgus efektus.
Cilvēki ir viegli iespaidojami dažādos veidos, bet viņu zemapziņa ir iespaidojama vēl vieglāk, piemēram, reklāma lielākoties ir balstīta uz cilvēka zemapziņu, it sevišķi slēptā reklāma, arī mediji bieži vien darbojas līdzīgi kā reklāma, tie ietekmē cilvēku informācijas daudzumu, veidu, saturu. Kur tad “parasts” cilvēks iegūst informāciju par dažādiem sociāliem, ekonomiskiem un politiskiem notikumiem visā pasaulē? Protams, ka masu mediji ir kanāls, pa kuru visa šī informācija tiek pasniegta saņēmējam. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties