Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:715932
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Īsumā par uzņēmumu – tas savu darbību uzsāka 2002. gada 1.aprīlī. Tas atrodas pilsētas centrā, kur cilvēku plūsma ir liela, par klientu plūsmu šeit nevar sūdzētie, bet ir pārbaudīts, ka bistro varētu apkalpot divreiz lielāku klientu skaitu un šīs lietas labā uzņēmums nerīko nekādus mārketinga pasākumus, tādēļ tas nerealizējas. Par sliktu tam izdevīgo bistro vietu aizsedz lieli koki, kas nosedz bistro ārējo reklāmu un daudzi iespējamie klienti to neredz. Kā arī pēc gada kad jau bistro strādājis klienti teica, ka nu tik pamanījuši šo vietu. Tātad tas neliecina par to, ka jau sākumā būtu veikti kādi mārketinga pasākumi, kas nenotiek arī šobrīd.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties