Mārketings ir spēja pievērst uzmanību savam produktam vai pakalpojumam un atvest potenciālo klientu līdz pārdevējam. Abas šīs prasmes iespējams apvienot, tā kļūstot par īpaši vērtīgu darbinieku darba tirgū. Ne velti lielajā biznesa pasaulē šādi speciālisti ir vieni no pelnošākajiem – darbinieks, kurš spēj gan radīt pieprasījumu, gan noslēgt darījumu, ir liela vērtība. Saņemot daļu peļņas no liela darījuma, viņš kļūst par otru pelnošāko cilvēku, uzreiz aiz biznesa īpašnieka.
Pasaules biznesa vēsture ir bruģēta ar uzņēmēju kļūdām un neveiksmēm. Tā ir pieredze, kuru ikviens var apgūt pats, bet ir iespējams izlaist šo posmu, iegūstot atbilstošas zināšanas mārketinga jomā.
Mārketings nodrošina biznesa asinsriti.
Mārketings nodrošina ikviena biznesa asinsriti ar skābekli – konkrēti – ar naudu. Tātad ikvienā biznesā nepieciešams šīs jomas speciālists, bet lielā uzņēmumā – mārketinga komanda. Ja mēs raugāmies uz mazo un vidējo biznesu, tad tieši šajā segmentā mārketinga ieroči var izšķirt, kurš izdzīvos. Biznesa un mārketinga specifika nosaka, ka neeksistē tādas universālas receptes, kas var derēt ikvienam. Mārketings ir biznesa ieroču arsenāls. Jo vairāk tev tādu un, jo prasmīgāk proti ar tiem rīkoties, jo lielākas ir izredzes veiksmei. …