Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Mārketinga plāns, reklāmas plāns un mediju komunikāciju plāns. Reklāmas terminu izpratne un pielietojums

     

    Eseja1 Mārketings, reklāma

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:524265
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas plāna izstrādāšanas procesā vispirms ir nepieciešams noteikt mērķus, kāpēc ir vajadzīga reklāma. Reklāmas mērķu noteikšana ir ļoti svarīgs posms, tāpēc, ka reklāmas mērķi nosaka visu tālāku speciālistu darbību. Kad reklāmas mērķi ir noteikti, speciālistiem vajag noteikt mērķauditoriju jeb veikt segmentēšanu. Tirgu var segmentēt, izmantojot dažādas pazīmes, tādas kā demogrāfiskie, ģeogrāfiskie, sociālie un citi radītāji. Tad, nākamais posms ir pozicionēšana jeb preces vai pakalpojuma priekšrocību noteikšana. Reklāmas speciālistiem vajag noteikt ar ko prece vai pakalpojums ir labākie par saviem konkurentiem. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1231747
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties