Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:257728
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šajā esejā būs izskatīts jautājums kāda nozīme ir mārketinga plānam un vai tās ir vispār vajadzīgs.
Autore uzskata, ka mārketinga plāns ir ļoti nozīmīgs un vajadzīgs, jo tas ir dokuments, kas apraksta mārketinga darbību konkrētās stratēģijas īstenošanai. Tāpēc esejas garumā, autore mēģinās izspaust savas domas par šo jautājumu, argumentēt un aizstāvēt savu viedokļi.
Nekad nepiekritīši tiem, kuri uzskata ka mārketinga plāns nav vajadzīgs, protams jebkurš viedokļis var pastāvēt. Mēģināšu piedavāt dažus argumentus par mārketinga plānu nozīmi.
No sākuma gribētu pieminēt izcila starptautīskā profesora mārketingā F. Kotlera citātu no grāmatas „Kotlers par mārketingu“-„Kāds ir teicis:“Ja jums neveicas plānošaanā, jūs plānojat neveiksmi.“...mārketinga plānošana nav nekas pārāk jautrs. Tā prasa laiku...Taču plāns mums ir nepieciešams... Viņiem ir jādomā par to, kas ir noticis, kas notiek un kas varētu notikt.“…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties