Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:784596
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katra uzņēmuma vadība uzsākot savu darbību izvirza sev kādu konkrētu mērķi un cenšas to sasniegt. Manuprāt, lai izveidotu uzņēmuma veiksmīgu, augšupejošu darbību, tās pamatā jābūt organizētam, vienotam kolektīvam, veiksmīgām reklāmām un atpazīstamībai konkurentu vidū, kas pēc manām domām ir galvenās mārketinga koncepcijas ceļā uz uzņēmuma panākumiem.
Iekšējā mārketinga koncepcija, kas vērsta uz uzņēmuma darba organizāciju un personālu ir visa pamats. Vienots, draudzīgs kolektīvs spēj izveidot uzņēmuma veiksmīgu darbību, rast pieeju kā iegūt izdevīgas pozīcijas tirgū un sekmēt biznesa mērķu efektīvu sasniegšanu. Uzņēmuma vadībai jāiegūst savu darbinieku uzticība un labvēlība, lai turpmākā uzņēmuma darbība būtu tikpat sekmīga. Par vienu no vadības galvenajiem principiem jākļūst arī orientācijai uz darbinieku vajadzībām.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties