Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:405502
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings savā ziņā ir māksla, kā arī zinātne, kur svarīgākais ir piekļūt patērētājam sasniedzot savu mērķa tirgu, kā arī saglabājot to, radot patērētājā pilnīgas apmierinātības sajūtu. Jāatzīst, ka pie mums mārketings nedarbojas tik augstā līmenī, kā citviet, galvenokārt jau pašmāju uzņēmumu kontekstā, kur iespējams traucējošs faktors ir arī ambīciju trūkums, kas neļauj sasniegt augstus rezultātus, skatoties internacionālā mērogā. Kompānijām stāvēt uz vietas izaugsmes ziņā un nepilnveidoties ir samērā bīstami, jo dzīvojot 21. gadsimtā redzam kādā tempā notiek attīstība, kas var vai nu pacelt tevi neredzētos augstumos, vai pazudināt tevi, ja nebūsi elastīgs un nemainīsies līdzi laikam. Tie laiki, kad pietiek tikai ar ģeniālu ideju ir palikuši pagātnē, mūsdienās laba ideja ir ļoti labi, bet tas, kā tu pozicionē šo preci vai pakalpojumu, iespējams ir vēl svarīgāk. Mārketinga process vēl joprojām ir attīstības stadijā un diez vai, ka pienāks diena, kad tiešām vairs nebūs jaunu ideju ko piedāvāt un procesu, ko izmantot, ņemot vērā, ka attīstība notiek, tirgus mainās un patērētāju attieksme līdzi tam. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties