Mārketings savā ziņā ir māksla, kā arī zinātne, kur svarīgākais ir piekļūt patērētājam sasniedzot savu mērķa tirgu, kā arī saglabājot to, radot patērētājā pilnīgas apmierinātības sajūtu. Jāatzīst, ka pie mums mārketings nedarbojas tik augstā līmenī, kā citviet, galvenokārt jau pašmāju uzņēmumu kontekstā, kur iespējams traucējošs faktors ir arī ambīciju trūkums, kas neļauj sasniegt augstus rezultātus, skatoties internacionālā mērogā. Kompānijām stāvēt uz vietas izaugsmes ziņā un nepilnveidoties ir samērā bīstami, jo dzīvojot 21. gadsimtā redzam kādā tempā notiek attīstība, kas var vai nu pacelt tevi neredzētos augstumos, vai pazudināt tevi, ja nebūsi elastīgs un nemainīsies līdzi laikam. Tie laiki, kad pietiek tikai ar ģeniālu ideju ir palikuši pagātnē, mūsdienās laba ideja ir ļoti labi, bet tas, kā tu pozicionē šo preci vai pakalpojumu, iespējams ir vēl svarīgāk. Mārketinga process vēl joprojām ir attīstības stadijā un diez vai, ka pienāks diena, kad tiešām vairs nebūs jaunu ideju ko piedāvāt un procesu, ko izmantot, ņemot vērā, ka attīstība notiek, tirgus mainās un patērētāju attieksme līdzi tam. …