Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:598287
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2018.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Considering customer needs during the development and promotion of a product is not the only way to emphasize customer needs. Customer considerations after the product has been marketed are important as well. Customer service and interaction with the consumer after the product has been sold not only build strong relationships with the consumer but offer companies valuable information that will help to design more effective marketing efforts in the future.
In conclusion, I want to add about the importance of customer and marketing in creating your own business. When your customers are unhappy, they want someone to solve their problem immediately. Just do not forget about customer`s feelings, needs. 92% of consumers now read online reviews – that is why companies should do marketing researches, try to not disappoint customer and succeed in your business.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties