Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:885312
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusion
A renowned brand that has since become a household name to many, F&N has established itself as a leader in the Food & Beverage arena in Singapore and Malaysia since the 1930s. Beyond soft drinks, it has successfully ventured into beer brewing, glass manufacturing as well as producing, marketing, sale and distribution of dairy products such as milk drinks, ice cream, isotonic and Asian drinks, while building more and more reputable brands well recognized in the region.
F&N should position themselves as a preferred supplier. They should use logistics as a cornerstone of the marketing strategy for growth. They need to understand what customers expect, how well the competitors perform and how well they operate.
Market and customer needs are constantly changing. Therefore, F&N must constantly work to improve service, reduce time and reduce costs as the customers require.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1294694
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties