Darbu sāku ar meklēšanu internetā. Atradu diezgan daudz noderīgas informācijas. Taču pats grūtākais bija izvēlēties informāciju ko pierakstīt un analizēt arī bija diezgan grūti.
Problēmas radīja īsais laiks, jo projektu sāku taisīt tikai pēdējās dienās. Tas apgrūtināja darba procesu.
Neskatoties uz īso laiku es apskatīju mājaslapas kur bija aprakstīta grāmatvedība, un izanalizējot to visu centos atspoguļot projektā.
Grāmatveži ir tie, kas kārto uzņēmuma vai organizācijas grāmatvedības dokuments, gatavo finansu atskaites, lai uzņēmuma vadītājs varētu pieņemt lēmumus.
Lielākoties grāmatveži veic darbu kas saistīts ar papīriem un naudu. Grāmatvežu pienākums ir aprēķināt darbinieku algu, aprēķināt un pārskaitīt nodokļus valsts budžetam, kā arī veic ierakstus grāmatvedības reģistros pēc noteiktiem standartiem.
Grāmatvedim ir jāsagatavo atskaites un jānodod bilances – uzņēmuma finansiālās darbības regulārus pārskatus, kas parāda izdevumus un ieņēmumus. Grāmatveži ir tie, kas noformē savstarpējo norēķinu dokumentus ar dažādām iestādēm un uzņēmumiem.
Tiem katru dienu ir jāpārskata likumdošana, vai nav pievienots kāds jauns likums. Jo viņiem ir jāturas pie likumdošanas normatīvajiem aktiem. Viņiem ir jāzina lielākā daļa likumu no galvas, un tas sekmē viņu veiksmīgu darbu, jo ja grāmatvedis nezinās tos likumus viņiem nāksies ilgāku laiku pavadīt strādājot, jo ir iespēja, ka kaut kur var nokļūdīties.
Uzņēmumos var strādāt viens vai arī vairāki grāmatveži. Jo iespējams katrs no tiem ir specializējies atsevišķos grāmatvedības virzienos (algas, uzņēmējdarbības, materiālu uzskaites u.c.). Ja uzņēmumam ir vairāki grāmatveži, tad tos vada galvenais grāmatvedis.…