Mēs dzīvojam tāda laika, kad strauji attīstās tehnoloģijas, sekojoši mainās iespējas un mēs kļūstam mobilāki. Humānā pedagoģija kā jēdziens ir zināms jau sen, par to varam lasīt pedagoģijas vēstures grāmatās. Es piekrītu humānās pedagoģijas pamat pieņēmumiem. Visaugstākais mērķis ir nodrošināt bērnam kvalitatīvu zināšanu un iemācīt bērnam būt daudzpusīgajam.
Es pieņemu K. Rodžera filozofiju, kā pamatu humānajai pedagoģijai. K. Rodžera attieksmi pret bērnu raksturo dziļa cieņa, uzticēšanās un pilnīga pieņemšana. Visās situācijās tiek pausts atbalsts bērnam. Pieņemot bērnu tādu, kāds viņš ir, skolotājs rada vislabākos apstākļus bērna personības attīstībai. Bērns iemācās paškontroli, arī spēju kontrolēt savas emocijas un uzvedību, taču ir nepieciešama vide, kurā tiktu nodrošināta iespēja mācīties, balstoties uz paša pieredzi. …