Mākslas komunikācija un mārketings ir galvenā ekonomikas un tirdzniecības sastāvdaļa. Komunikācijas procesā notiek informācijas apmaiņa- cilvēki dalās ar idejām, faktiem, uzskatiem, emocijām. Tās laikā informācija tiek arī radīta, precizēta un attīstīta, ne tikai nodota tālāk. Komunikācija ir māksla būt saprastam un ir svarīgākā menedžmenta, mārketinga un cilvēku saskarsmes sastāvdaļa. Māksla pasniegt un pārdot savu preci un pakalpojumu galvenokārt atkarīga no veiksmīga mārketinga un komunikācijas. Ne visi ir spējīgi prezentēt sevi, savu piedāvajumu tā, lai pārliecinātu, ka tieši tev šis produkts vai pakalpojums ir nepieciešams. Parasti darbojas viselementārākie reklāmas paņēmieni, piemēram, pārtikas produkti ar Dinamo Rīga zīmolu un īpašo akciju- viens santīms no katras nopirktās preces nonāk Dinamo Rīga kontos. Tas darbojas, cilvēkiem patīk, visi pērk šīs preces un atbalsta komandu. It kā vienkārši, tomēr kādam šī vienkāršā ideja rodas. …