Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:870865
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1. Grāmata „Understanding media: The extensions of man” ir veca, bet idejas, kas tur publicētas ir aktuālas joprojām.
2. Medijiem ir liela ietekme uz sabiedrību, tie veido sabiedrības uzskatus.
3. Televīzijā ir visefektīvāk uzņemamākā informācija, tāpēc ir labi, ka es informācijas iegūšanai es izvēlos tieši šo mediju.
4. Karstie mediji, kā filmas, radio aizrauj to lietotājus, tāpēc ir pieņemams, ka skatoties filmas es tajās spēcīgi iedziļinos.
5. Mūsdienās mēs visi esam atkarīgi no lietām, ko piedāvā elektrība – TV, radio, internets u.c. Mūs aizrauj šie mediji, tāpēc ikdienā šo mediju lietošana ir bieža.
6. Ziņojums ir medijs, nevis medija saturs. Mani aizrauj pati televīzija, nevis tās piedāvātie raidījumi.
7. Televīzija ir pārpildīta ar reklāmām, jo tā ir visefektīvākā produktu reklamēšanas vieta.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1332245
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties