Secinājumi:
1. Grāmata „Understanding media: The extensions of man” ir veca, bet idejas, kas tur publicētas ir aktuālas joprojām.
2. Medijiem ir liela ietekme uz sabiedrību, tie veido sabiedrības uzskatus.
3. Televīzijā ir visefektīvāk uzņemamākā informācija, tāpēc ir labi, ka es informācijas iegūšanai es izvēlos tieši šo mediju.
4. Karstie mediji, kā filmas, radio aizrauj to lietotājus, tāpēc ir pieņemams, ka skatoties filmas es tajās spēcīgi iedziļinos.
5. Mūsdienās mēs visi esam atkarīgi no lietām, ko piedāvā elektrība – TV, radio, internets u.c. Mūs aizrauj šie mediji, tāpēc ikdienā šo mediju lietošana ir bieža.
6. Ziņojums ir medijs, nevis medija saturs. Mani aizrauj pati televīzija, nevis tās piedāvātie raidījumi.
7. Televīzija ir pārpildīta ar reklāmām, jo tā ir visefektīvākā produktu reklamēšanas vieta.
…