Neraugoties uz Eiropas noteikumiem, kas regulē tādu uz patērētājiem vērstu komercpraksi kā reklāma, tirgvedība, īpašo piedāvājumu prakse, dažu vietējo noteikumu par komerciāliem paziņojumiem saglabāšana traucē lielveikaliem, kā arī elektroniskās komercijas u.c. uzņēmumiem attīstīt efektīvas un, iespējams, pārrobežu komunikācijas stratēģijas. Ilglietojamu preču, jo īpaši tekstilizstrādājumu, tirgotāju ekonomiskajiem modeļiem. īpaši nozīmīga ir pārdošana un atkārtota pārdošana ar zaudējumiem. Tomēr dažādie valsts tiesību akti, kuri nosaka ierobežojumus pārdošanai ar zaudējumiem un kuru mērķis ir aizsargāt sīktirgotājus, ne vienmēr ir izrādījušies efektīvi. Tāpat tiek kritizēti dažādi ierobežojumi attiecībā uz izpārdošanas periodiem, jo tie izraisīja negodīgu konkurenci starp pierobežu reģioniem. Citas konstatētās problēmas ir maksājumu sistēmām pietiekami konkurētspējīga iekšējā tirgus ilgstošs trūkums, nepieciešamība piedāvāt efektīvākas loģistikas sistēmas, kā arī atšķirīgais tiesiskais regulējums gan attiecībā uz komercpilnvarojumu, kas var kavēt sīktirgotāju veikalu tīklu attīstību, gan attiecībā uz patērētāju tiesībām, veikalu darba laikiem vai arī atkritumu savākšanu un pārstrādi.…