Transportēšanas izmaksas ir stipri atkarīgas no izvēlētā transporta veida, pārvadājuma tarifa īpatnībām, attāluma, pārvadājuma apjoma un produkta cenas. Materiālu vai preču cenas ietekme uz pārvadājuma kopējo cenu parasti izpaužas pēc principa – jo dārgāka prece, jo lielākas ir pārvadājuma izmaksas. Šīs izmaksas sastāda aptuveni 45% no kopējām loģistikas izmaksām un sīkāk iedalās fiksētajās un mainīgajās izmaksās. Mainīgās izmaksas tādas kā degvielas izmaksas, darbinieku algas (ja tās ir piesaistītas darba apjomam), sūtījumu apstrādes, iekraušanas/izkraušanas izmaksas. Fiksētie izmaksās ta ir infrastruktūras uzturēšanas izmaksas (sliežu ceļi, autoceļi, tilti, estakādes, pārkraušanas termināli), transporta parka uzturēšana kā arī pārvadātāja administrācijas izdevumi (elektrība, apkure, telpu īre).
Pasūtījuma izmaksas eksistē visos loģistikas kanāla posmos. Tās ir saistītas ar personālu, kurš noformē pasūtījumus, darba samaksu, telpu un aprīkojuma uzturēšanas izmaksām, kā arī ar pasūtījuma izmaksām. Pasūtījuma izmaksas ir atkarīgas no izvēlētā transporta veida, pārvadājumu tarifu īpatnībām, attāluma, kontraktā paredzētā pārvadājuma apjoma un materiālu vai preces cenas. Materiālu vai preču cenas ietekme uz pārvadājumu tarifu parasti izpaužas pēc principa: jo lētāka prece, jo mazāks pārvadāšanas tarifs.
Zaudējumi sakarā ar krājumu izbeigšanos tieši saistīti ar glabāšanas izmaksu lielumu ir zaudējumi sakarā ar krājumu izbeigšanos (Cso).
…