Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:491377
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2010.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

The sources used will be mainstream, widely available and presented to a larger number of individuals, thus the information contained will be less specific. Aimed at an audience with a larger interest spectrum, the media sources will incorporate a larger amount of information. Presented faster, in less detail and as often as possible thus creating a fake sense of importance in the audiences perception. A lower socio economic class audience will be more likely to accept the information packages presented to the by the mainstream media, spread the information through word of mouth and increasing awareness. This in turn will increase the sales, usage or demand for the particular services and/or products being backed up by the media. In short, the higher socio economic class audience will be less subjective towards the mainstream media influences due to a higher awareness of the socio economic situation. The media present a higher influence on the lower socio economic classes, due to the fact that such an audience sees the media as a trusted and reliable source of information.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties