Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:757537
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Bieži mēs, stundenti, par sev neskaidriem jautājumiem vai radušajām problēmām zvanam pa telefonu vai sūtam e-pastus pasniedzējiem. Šādai saskarsmei arī ir jāzin pieklājības normas. Nebūtu gluži pareizi no studenta puses veikt zvanu agri no rīta vai arī ļoti vēlu vakarā. Sūtot e-pastus ir arī jāpievērš uzmanība, kādā formā tas tiek darīts. Sākumā vajadzētu sasveicināties, tad informēt kāds ir rakstīšanas iemesls. Parasti e-pasts beidzas ar vārdiem ar cieņu un paraksts.
Verbālā un neverbāla cilvēku saskarsme parāda prasmes, zināšanas, pieklājību. Ar lietišķās etiķetes saskarsmi, cilvēki rada par sevi iespaidu. Visiem ir zināms, ja mēs par sevi radām labu iespaidu, tad tas dod zināmas priekšrocības, ka arī patīkamāku attieksmi. Galvenais būt pieklājīgam un tas atmaksāsies.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties