Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:942626
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

To, ko līderis iegūst no praktiskās pieredzes, vislabāk būtu nosaukt par “ielas zināšanām” (“street smarts). Cits piemērots termins būtu- veselais saprāts, kurš arī tiek iegūts caur personīgo pieredzi. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc līderība ir tik grūti izskaidrojams jēdziens. Katrs līderis ir individualitāte, katram piemīt piemērotas “ielu zināšanas”. Viņi ir ieguvuši zināšanas, kas tik pat labi var būt instinkts, cik intelekts. Izmērīt šo iezīmi ir gandrīz neiespējami.
Tāds līderis, kā Deivids Ogilvijs (David Ogilvy), tiek uzskatīts par modernās reklāmas tēvu. Šis netradicionālais anglis sākumā tika izslēgts par nesekmību no Oksfordas vēstures studijām, sāka pārdot lielas krāsnis skolām un iedzīvotājiem. Viņš bija tik veiksmīgs, ka uzrakstīja bukletu citiem pārdevējiem viņu kompānijā, lai viņi zinātu, kādi tirgošanās triki un izklāsts vislabāk iedarbojas uz noteiktu pircēju grupu. Viņa brālis, kurš Francis strādāja Londonas reklāmfirmā “Mather & Crowther”, bija tik pārsteigts par Deivida darbu, ka 1935. gadā pieņēma viņu darbā kā mācekli. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties