Lasot Latvijas tūrisma mārketinga stratēģiju 2010.-2015. gadam, bija ļoti jāiedziļinās, lai tajā atrastu informāciju par vietējā tūrisma attīstību Latvijā, veidiem, kā Latvijas iedzīvotājus mudinātu ne tikai izvēlēties ārzemju ceļojumus, bet (jo īpaši smagās ekonomiskās situācijas apstākļos, kad mūsu līdzekļi ir stipri ierobežoti) ceļot pa savu zemi, tādējādi gan veicinot ekonomikas attīstību, gan papildinot savas zināšanas par Latvijas dabu, kultūru, vēsturi un tradīcijām. Manuprāt, interneta laikmetā, kad informācija ir tik daudz un visiem pieejama, mūsu zināšanu līmenis par savu valsti patiesībā ir ļoti zems. Vietējais tūrisms ir lielisks veids, kā apvienot patīkamo- atpūtu- ar lietderīgo. No personīgās pieredzes nākas atzīt, ka lielākā daļa no mums Latviju ir apbraukājuši vien skolas ekskursiju laikā, vēlāk aizbildinoties ar laika un naudas trūkumu. Es nevaru dot atbildi uz jautājumu, kā Latvijā veicināt vietējo tūrismu, kādus mārketinga paņēmienus būtu jāizmanto, lai arvien vairāk ģimeņu, draugu grupu, darba kolektīvu vai individuālo ceļotāju iesaistītos tuvākos un tālākos izbraucienos, ekskursijās, pārgājienos un cita veida tūrisma aktivitātes tepat- Latvijā, bet, manuprāt, tam vajadzētu veltīt atsevišķu nodaļu šajā mārketinga stratēģijā. …