Preces noieta tirgus ir tirgus daļa, kurā uzņēmējs vēlas realizēt savu preci. Ja cilvēks strādā uzņēmumā, kas pieder kādai citai personai, tad cilvēkam ir samērā maz jāuztraucas par klientu meklēšanu. Galvenais uzdevums ir labi veikt savus pienākumus. Bet, ja cilvēks strādā pats sev, tad nav neviena augstākstāvoša, kas parādītu, kur meklēt pircējus, ko klienti varētu vēlēties un ko sagaida no pārdevēja, tāpēc ir jānoskaidro klienta vēlmes pirms uzsākt jebkādu uzņēmējdarbību, un to var izdarīt, izpētot gaidāmo preču noieta tirgu. Šodien strauji mainīgajā vidē pircējiem jeb patērētājiem, kļūstot ar katru dienu labāk informētiem un prasīgākiem, vienīgā iespēja būt veiksmīgam tirgotājam ir, ne tikai mainīties līdz ar pircējiem un konkurentiem, bet spēt paredzēt šīs izmaiņas, cenšoties būt par soli priekšā notikumiem, citiem vārdiem sakot, būt ātram. Būt ātram biznesa pasaulē nozīmē ne tik daudz fizisko spēju ātri skriet, cik spēju ātri reaģēt uz izmaiņām, paredzēt tās un pēc iespējas ātrāk atrast labākos risinājumus, lai nepazaudētu patērētājus. Tirgotājs un ražotājs var izdarīt visu, lai piesaistītu pircējus, bet ja viņu neatbalstīs valsts, tad tik un tā nekas nesanāks. Kāpēc ir vajadzīgs valsts atbalsts? Valsts nosaka pievienotās vērtības nodokli, muitas nodokli un citus maksājumus, kuru dēļ ir jāpalielina preces cena un jo augstāka ir šī cena...