Savu darbu izvēlejos rakstīt par maiznīcu „Liepkalni”. Uzņēmumu darbības pamats ir nodrošināt iedzīvotājus ar augstas kvalitātes rupjmaizi, apzinoties atbildību pircēju un darbinieku priekšā. Pavisam kopumā tie piedāvā vairāk nekā 50 maizes izstrādājumu veidus, kā arī cepumus, pīrādziņus, rīvmaizes, tortes un citus izstrādājumus.
Lai iegūtu sīkāku informāciju caur e-pasta saraksti sazinājos ar maiznīcas „Liepkalni” mārketinga vadītāju Ievu Zariņu. Viņa man paskaidroja, ka uzņēmumam nav atsevišķas sabiedrisko attiecību daļas.
Mans pats pirmais jautājums bija: „Kas pēc Jūsu domām ir sabiedriskās attiecības un kādu lomu tās veic uzņēmumā?” Uz manu jautājumu mārketinga vadītāja Ieva Zariņa atbildēja sekojoši: ”Sabiedriskās attiecības ir komunikācija un saite, kas veidojas starp ražotāju un sabiedrību, tai skaitā pircēju, tā ir saruna, kuras laikā tiek sniegta informācija, tā saņemta, veidojas priekšstati, attieksme, vērtības, uzņēmuma āŗēja seja, kas motivē vai bloķē motivāciju iegādāties produktu vai uztvert ražotāju kopumā„. Sabiedrisko attiecību grāmatā atradu šādu sabiedrisko attieciecību skaidrojumu: „Sabiedriskās attiecības ir vadīšanas funkcija, ar kuras palīdzību tiek novērtēta sabiedriskā doma, noteikta indivīda vai organizācijas politika un rīcība saskaņā ar sabiedrības interesēm, kā arī plānota un īstenota rīcības programma, kuras mērķis ir izpelnīties sabiedrības izpratni un piekrišanu.” …