Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:450386
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās tiek plaši runāts par mediju negatīvo ietekmi uz sabiedrību, īpaši uz jauniešiem un bērniem, taču mediji spēj ne tikai negatīvi, bet arī pozitīvi izglītot un izklaidēt visu sabiedrību.
Kultūras mediji Latvijā ir tik plaši, ka tie ir pieejami ikvienam. Medijus mēs varam dzirdēt, lasīt, redzēt un visādi citādi uztvert un izbaudīt. Latvijas masu mediji ir daudzveidīgi un konkurēt spējīgi, kā arī kultūra tā ir daudzveidīga un spējīga savā starpā konkurēt.
Mediji tiek iedalīti vairākās grupās, un katrai no tām ir savi plusi un mīnusi. Pastāv tādas mediju grupas, kā televīzija, radio, prese, internets, kurām ir liela ietekme uz sabiedrību. Pastāv arī mazākas mediju grupas, kā, piemēram, kino, vides reklāma, informatīvie un netradicionālie/alternatīvie mediji.
Televīzija. No televīzijas kā populārāko un zināmāko kultūras raidījumu, var minēt LTV1 programmas piedāvāto „100g kultūras”. Raidījums tiešraidē vērojams no otrdienas līdz piektdienai plkst. 19.00. Raidījumā tiek runāts par aktuālām kultūras tēmām Latvijā un pasaulē.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1116738
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties