Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:273916
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

“Daudzos gadījumos mārketinga publiskās attiecības ir saistītas arī ar kompānijas ziņojumu reklāmā, mārketingu, tiešo pārdošanu un propagandu. To visu kopā dēvē par Integrētā Mārketinga Komunikāciju. Tajā kompānija cenšas iepazīstināt patērētāju par visām preces vai pakalpojuma īpašībām, lai sasniegtu maksimālu ziņojuma izplatību.”1 Kā jau iepriekš aprakstīju, tad grupas “Prāta Vētra” disks “Veronika” arī tiek/tika virzīts tirgū izmantojot Integrētā Mārketinga Komunikāciju.
“Integrētā Mārketinga Komunikācijas pamats un mērķis ir mijiedarbība starp kompānijas procesiem, efektiem un rezultātiem, kas rada ideālu sinerģiju (sabalansētu un harmonisku dažu mārketinga komunikāciju instrumentu izmantošana) un harmonizē uzņēmuma tēlu, kas savukārt sekmē patērētāja izpratni par produktu un tā īpašībām, līdz ar to paaugstina preces pirkšanu.”2
WebTC materiālos minēts, ka Integrētā Mārketinga Komunikācija palīdz sasniegt piecus komunikācijas efektus. Tie ir – vajadzība pēc kategorijas; brenda atpazīstamība; attieksme pret brendu; nodoms veikt pirkumu un pirkuma atbalstīšana. Analizējot savu izvēlēto gadījumu nonācu pie šādiem rezultātiem: vajadzība pēc kategorijas – manuprāt, šis komunikācijas efekts ir sasniegts pilnībā, vismaz uz noteiktu auditorijas daļu, jo izmantotie Integrētās Mārketinga Komunikācijas paņēmieni sniedz pircējam motivāciju iegādāties šo produktu; brenda atpazīstamība – “Prāta Vētra” pati par sevi jau ir lielisks un populārs brends un tā kā albums “Veronika” jau reiz ir izdots, tikai kasetes formātā un nelielā eksemplāru skaitā, tad tam jau ir savi senie piekritēji, plus papildus tagad arī jaunie; attieksme pret brendu – tie, kuri pērk albumu “Veronika” jau otro reizi, tikai tagad CD formātā, tieši parāda, ka viņu attieksme pret brendu ir pozitīva, viņu jau reiz šo produktu ir iegādājušies un tagad dara to vēlreiz, tātad ir bijuši apmierināti, tie, kuri iegādājas pirmo reizi, ir pārliecināti, ka šis albums spēs sniegt viņiem iecerētās emocijas un gandarījumu. Līdz ar to, ja ir sasniegti šie iepriekš minētie efekti, tad kā loģisks turpinājums ir arī atlikušie divi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1114631
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties