Pēc definīcijas zīmols jeb brends ir pazīšanās zīme jeb autorzīme. Tas, ko mēs katrs atpazīstam un zinām, ko tas nozīmē un ko ietver šī simbolu kombinācija. Redzot to mūsos raisās jau zināmas atmiņas un sajūtas, kas vedina mūs uz tālāko darbību jeb konkrētās preces pirkšanas aktu.
Šķiet uz pasaules nav neviena cilvēka, kas neatpazītu cigarešu marku Marlboro. Varētu pat likties, ka ir iespējams sinonīmu vārdnīcā pretī vārdiem tabaka un cigaretes rakstīt – Marlboro. Arī nesmēķētājam skatoties uz skaisti iekārtotiem cigarešu plauktiņiem veikalos, pirmās, kurām tiek pievērsta lielāka uzmanība ir tieši Marlboro marka. Un, ja sāk smēķēt un iegādāties pirmo cigareti mūžā, tā ir pārsvarā Marlboro cigaretes.
Psiholoģijā viens no piemēriem ātrai cilvēku komunikācijai un iespējai iepazīties ir smēķētāji, kuri bariņā dodas uz sev nolemto vietu ievilkt dienišķo dūmu. Arī iestudējot teatrālās etīdes mācoties teātra režiju, bieži vien studenti izmantoja pīpēšanu kā darbību. Kuru pasniedzējs apzināti pieteica nelietot, ar vārdiem – „smēķēšana nav darbība”. Lai gan esmu nesmēķētāja un nekad arī neesmu bijusi smēķētāja, bieži vien fantāzijās sevi pieķeru pie domas, ka tajā konkrētajā brīdī turu īpaši labu cigareti rokās. …