Ceļojot apkārt pa visādām valstīm un apmetoties dažādās viesnīcās, kā arī strādājot dažās, neesmu sastapusies ar tādu viesu uzņemšanas dienesta darbinieku, lai par viņu varētu teikt: ,, Jā, tas ir labākais viesu uzņemšanas dienesta darbinieks kāds vien varētu būt!’’ Ir, protams, sastapti daudz un dažādi gan rupji, gan pieklājīgi, smaidīgi, nopietni, atsaucīgi, noraidoši, tā varētu turpināt ilgi un dikti, jo cilvēki ir ļoti dažādi, veicot savus darba pienākumus. Tādēļ, lai no visām šīm nosauktajām un nenosauktajām īpašībām, labākajam viesu dienesta darbiniekam būtu jāpiemīt visām pozitīvajām īpašībām – pieklājīgam, smaidīgam, dažkārt arī nopietnam, atsaucīgam u.t.t. Viesi ir ļoti dažādi, tādēļ ir jāzina kā ar katru no viņiem runāt. Citiem patīk, ja darbinieki visu laiku smaida, bet citus atkal tas var kaitināt, jo uzskata, ka smaids ir samākslots, tādēļ darbinieku vēlas redzēt labāk nopietnu. Labākajam viesu uzņemšanas dienesta darbiniekam (turpmāk tekstā kā LVUDD) jāprot nolasīt no klienta sejas izteiksmes ko viņš vēlas. Ir daudz un dažādi pienākumi, kas, manuprāt, būtu ļoti labi jāpaveic LVUDD, un tos es vēlētos aprakstīt nedaudz sīkāk.…