Lai gan viesnīcas panākumu atslēga ir darbs komandā, kas nozīmē visu viesnīcas dienestu lieliska sadarbošanos, šo sadarbību, manuprāt, viesis nedrīkst redzēt, viņa interesēs ir redzēt šīs sadarbības rezultātus - pakalpojuma kvalitāti. Tādēļ viesu uzņemšanas dienests, manuprāt, ir pats nozīmīgākais viesnīcas iespaida veidošanā viesu acīs. Neskaitot viesa redzētās reklāmas internetā, kas rada pirmo iespaidu par viesnīcu viesa acīs, dzirdētās atsauksmes no draugiem un pašas viesnīcas fasādi, iedodoties tajā, viesu uzņemšanas darbiniekam ir neatņemama loma viesnīcas tēla veidošanā. Viesu uzņemšanas dienesta darbinieks ir pirmā persona, ar kuru viesim veidojas verbālā komunikācija. Tā kā viesu uzņemšanas dienestu var uzskatīt par viesnīcas seju, arī katra uzņemšanas dienesta darbinieks iegulda lielu lomu viesnīcas tēla veidošanā.
Labākajām uzņemšanas dienesta darbiniekam vissvarīgāk, manuprāt, ir būt profesionālim savā jomā, viņam ir jāmāk komunicēt ar viesi, saglabāt vēsu prātu jebkurā situācijā, jo viesis jūt viesnīcas gaisotni arī caur uzņemšanas dienesta darbinieku, ja uzņemšanas dienesta darbinieks ir mierīgs, ieturēts, pārliecināts par sevi un par to, ko viņš dara, arī viesis ir pārliecināts par to, ka viss ir kārtībā. Strādājot viesu uzņemšanas dienestā, bieži vien gadās situācijas, kuras var izsist darbinieku no sliedēm, bieži vien gadās saskarties ar stresa situācijām, piemēram, kad kāda tehnikas iekārta pieviļ, ļoti svarīgi ir saglabāt vēsu prātu un neizrādīt savu satraukumu viesim, lai arī viesī neizraisītu satraukumu. Un LABĀKAJAM viesu uzņemšanas darbiniekam ir jāmāk saglabāt vēsu prātu ne tikai viesa priekšā, bet arī savu kolēģu priekša, lai veicinātu pozitīvu un mierīgu atmosfēru kolektīvā.
…