Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:252164
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viesmīlības industrija ir tā, kura tiek nodarbināti liels skaits cilvēku, jo ir nepieciešami viesnīcās, viesu mājās vai moteļos dažādu profesiju pārstāvji kā, piemēram, sākot no direktoriem un menedžeriem. Un cilvēkiem, kuriem ir tiešā saskarsme ar visiem kā, piemēram, administrators, istabene vai šveicars u.c.
Labākais uzņemšanas dienesta darbinieks - cilvēks, kuru bieži vien ieejot viesnīcā ieraugam pirmo, tas nozīmē pirmā vizītkarte par viesnīcu un tās līmeni. Pirmais iespaids rodas par izskatu, izturēšanos, arī smaržu, kontaktēšanās spējām, ķermeņa valodu, tā varētu turpināt ilgi, bet ja tā nopietni, tad jāsāk ar to, ko pirmo ievērojam, kad ieraugam uzņemšanas dienesta darbinieku.
Ieejot viesnīcā bieži vien ir tā, ka reģistrēšanās vietā apkalpo vairāki cilvēki un bieži izvēlas to cilvēku, kas no pirmā acu skatiena visvairāk simpatizē. Tas nozīmē, ka šim darbiniekam ir jābūt ātrai reakcijai, jo bieži vien viņam ir jādara vairāki darbi vienlaikus, tas nozīmē, ka jāspēj „pārslēgties” uz viesi, kas ierodas viesnīcā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties