Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:215920
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmdevējs savu preci virza tirgū ar mērķi iepazīstināt mērķauditoriju ar tās īpašībām tādējādi padarot to pazīstamu un pieprasītu, taču, mauprāt, ir preces, kurām šāda organizēta reklāma nav nepieciešama, jo cilvēki (mērķauditorija) preci zina, atzīst par labu esam un pērk bez reklāmas. Piemēram, pie šādām precēm varētu pieskaitīt uztura, higiēnas un pirmās nepieciešamības preces. Maize, piens, dzeramais ūdens, benzīns – šīm precēm reklāma ir nepieciešama. Taču ir arī preces, kuras nav tik plaši lietotas kā iepriekšminētās, bet tik un tā tām nav organizētas reklāmas. Tās ir preces, kuras cilvēki iesaka viens otram bez komerciāla nolūka, bet balstoties uz savu personīgo pieredzi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1317390
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties