Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:705498
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izpētot kādās grupās ir iedalītas Kvantitatīvās pētījumu metodes, darba autors nonāca pie secinājuma, ka visefektīvākās varētu būt netiešās, datorizētās. Pirmkārt aptauju ir iespējams veikt anonīmi. Respondentam nav jāatklāj sava personība, un tas noteikti veicina to, ka atbildes ir sniegtas patiesi. Protams nav zināms kādi ir konkrētā respondenta apstākļi, aptaujas sniegšanas laikā un pastāv risks par to, ka ārējie apstākļi var ietekmēt atbildes.
Otrkārt, lēti. Lai veiktu vienkāršu aptauju internetā ir iespējams atrast vairākas mājas lapas, kuras bez maksas piedāvā gatavas sagataves uz kā pamata var izveidot anketu un veikt aptauju. Kā arī izstrādāti dažādi rīki, kas palīdz vizualizēt un apkopot informāciju.
Treškārt ātrums un vienkāršība. Nav nepieciešams daudz laika un īpaši speciālu zināšanu, lai uz iepriekšminētās anketas sagataves pamata izveidotu sev vajadzīgo aptaujas rīku.
Ceturtkāt, izmantojot sociālo tīklu dotās iespējas, ir iespējams atlasīt skaitliski lielu, bet konkrētu interešu cilvēku grupu, kas nebūtu iespējams mēģinot veikt aptauju tiešā veidā.
Darba autors veica aptauju un rezultātus lūdzu skatīt 1. pielikumā. Aptauja tika publicēta vienu dienu. Saņemtās 7 aizpildītās anketas uzskatāms par labu rezultātu un tas ļauj nonākt pie sekojošiem secinājumiem.
Pirmajā jautājumā 4 no 7 respondentiem uzņēmumu dibinās tuvākajā laikā, kas dod pārliecību par to, ka jurista piedāvātie pakalpojumi ir vai tuvākā laikā būs nepieciešami. Otrais jautājums, 6 no 7 plāno dibināt mikrouzņēmumu. Attiecīgi secinājums, mārketinga aktivitātes tiks koncentrētas uz piedāvājumu dibināt mikrouzņēmumu, kas visvairāk interesēt. Trešais jautājums dod informāciju par to, ka lielākoties potenciālie klienti nebūs iepriekš nodarbojušies ar uzņēmējdarbību un viņiem nav pieredzes uzņēmuma dibināšanā. Ceturtais un piektais jautājums dod pārliecību, ka potenciālie uzņēmuma īpašnieki izmantos jurista pakalpojumus un ir gatavi maksāt vairāk par 100 eiro.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1359188
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties