Kādēļ man vispār meklēt savu vietu, domājot par moderno tehnoloģiju pedagoģiski psiholoģiskajiem aspektiem? Pirmajā brīdī liekas- viss tāpat jau ir skaidrs. Es ieeju auditorijā, uz katra galda atrodas pa datoram, un sāku nodarbību. Laimīgā kārtā es zinu, ko var iesākt ar datoru, un mani studenti arī. Nav jau nekādi pirmkursnieki.
Vai tiešām viss norit tik ideāli? Patiesībā- nē. Sākšu ar savām un studentu zināšanām šajā jomā. Fizikas laboratorijas darbos, strādājot ar studentiem, tiek izmantota programma Coach5. Laimīgā kārtā pašus darbības pamatus apgūt nenācās grūti. To pašu varētu teikt arī par studentiem- ja viņiem saprotami paskaidro, viņi visu uztver ātri. Izpratni veicina iepriekš sagatavoti darbu apraksti, kurus studenti var izlasīt intranetā jau savlaicīgi, pirms nodarbības. Tādā gadījumā nav īpaši jāpatērē nodarbības laiks veicamā darba teorētiskā pamatojuma izklāstam. Atliek vienīgi atbildēt uz individuālaiem jautājumiem, vēlreiz uzsvērt, no kādām kļūdām darba gaitā īpaši jāuzmanās, un vajadzības gadījumā jākoriģē studentu darbība ar aparatūru sākot ar CoachLabII paneļa pieslēgšanu, sensoru pievienošanu, un beidzot ar eksperimenta rezultātu attēlojumu datora ekrānā. …