Kā redzams TNS veiktās aptaujas rezultātos par 2009.gada vasaras periodu, vispopulārākā interneta vietne ir google.com. Manuprāt, tas skaidrojams ar to, ka tā ir interneta meklēšanas programma, kas patērētājiem ir viegli lietojama un parocīga. Šāda iemesla dēļ informācijas meklēšanai, lai uzdotu to kā mediju, šo mājas lapu es neizmantošu, jo tas nav ziņu, informācijas devējs, tā ir meklēšanas programma.
Otrajā vietā TNS pētījuma rezultātos ir sociālais tīkls draugiem.lv. Draugiem.lv nav informācijas devējs un nav arī medijs, taču šo portālu informācijas meklēšanai es tomēr izmantošu, jo, manuprāt, šī vietne ir vietne ir izcils uzskates līdzeklis, lai noteiktu sabiedrības līdzdalību kultūras dzīves veidošana. Šajā portālā ir reģistrējusies lieta sabiedrības daļa, kopā vairāk kā 2,5 miljoni lietotāju, taču nav iespējams noteikt cik no tiem ir latvieši vai Latvijas iedzīvotāji, daudzo iespējamo valodas lietojumu dēļ.
Draugiem.lv1 piedāvā daudz iespēju iesaistīties kultūras dzīvē, kā arī uzzināt daudz vairāk, kā iespējams uzzināt citos medijos. Šeit piedāvā iespēju lasīt, klausīties mūziku un pašiem publicēt savus gara darbus. Sadaļā „mūzika” lietotājiem ir iespēja pievienot savu vai savas grupas radīto mūziku, kā arī just līdz citiem māksliniekiem. Katra lietotājā „galerijā” ir iespējams ievietot video vai bildes, ko citi lietotāji var komentēt. Sadaļā „pasākumi”, katram reģistrētam lietotājam ir iespējams pievienot pasākumu, izveidot aprakstu un visi lietotāji var šo pasākumu apskatīt. Draugiem.lv opcijas ļauj arī uzzināt cik cilvēku ieradīsies un konkrētu pasākumu, nospiežot pogu ”es nākšu”. Tādējādi pasākumu sadaļā nonāk visi pasākumi un sabiedrība pati ir noteicēja par to, ko vēlas lasīt, jo uzzināt ir iespējams visu, kas ir publicēts. Šeit nav subjektivitātes izvēloties ko publicēt, jo ierobežojumi ir diezgan nelieli – telpas plašums, netiek novērtēti kuri ir kvalitatīvi kultūras produkti, kuri nē u.c.…