Krīzes ir ārkārtēji bīstamas un sarežģītas situācijas, ja tām ļauj saasināties tās var traucēt organizācijas darbību, to apturōt īslaicīgi vai pat ilglaicīgi. Krīzes organizāciju var skart jebkurā brīdī un jebkurā laikā, tās var būt dabas radītas krīzes vai arī cilvēka izraisītas krīzes, taču risināšanas paņēmieni visām krīzēm ir diezgan līdzīgs, jo mērķis ir viens un tas pats, proti, novērst krīzi un atgriezt organizācijas darbību un reputāciju iepriekšējā dzīves ritmā vai arī to uzlabot un veidot labāku reputāciju un palielināt organizācijas vietu tirgū. Protams, neizsakāmi vieglāk ir apturēt problēmu jeb potenciālo krīzi jau pašā sākumā un neļaut tai pārtapt par krīzi, kura rada paniku ne tikai sabiedrībā, bet arī pašos organizācijas darbiniekos un prasa daudz vairāk finansu līdzekļu un laika, nekā vienkārša problēma.
Mēs dzīvojam pasaulē, kur ik dienu var atgadīties kaut kas neparedzēts vai nenovēršams, tās var būt dabas krīzes, tehnoloģiskās krīzes, konfrontācijas vai ļaunprātības krīzes, sagrozītas menedžmenta vadības krīzes, maldināšanas un amatpārkāpumu krīzes, respektīvi, ar šiem krīžu veidiem sabiedrisko attiecību speciālistiem ir jācīnās ik dienu.
Krīžu menedžments ir stratēģiska plānošana, lai novērstu un un reaģētu uz krīzes negatīvajiem notikumiem, šis process novērš daļu no riska un nedrošības, un ļauj organizāciaji uzšakt savas aktivitātes, lai veiksmīgi cīnītos ar krīzi. …