Šobrīd, kad Latvijā ir iestājusies ekonomiskā krīze, ļoti svarīga loma ir valdības krīzes komunikācijai, lai sniegtu sabiedrībai patiesu, laicīgu informāciju par notiekošo, tāpēc sabiedrisko attiecību darbs ir jāveic ļoti rūpīgi un pārdomāti. „Valdības sabiedriskās attiecības (...) attīstījušās kā politiska un administratīva atbilde uz sabiedrības prasībām”.1
Galvenais komunikācijas veids ir mediji: „Medijiem ir liela loma krīzes situāciju izgaismojumā”. 2
Lai gan sabiedrībai būtu jāuzticas savas valsts valdībai, kurai būtu jāvadās pēc principa, ka “veiksmīga demokrātiska valdība uztur savstarpēji atsaucīgas attiecības ar saviem vēlētājiem, kas balstās uz savstarpēju izpratni un divvirzienu komunikāciju”3, Eirobarometra veiktais pētījums Latvijā 2008.gada pavasarī liecina, ka tikai apmēram 15% Latvijas iedzīvotāju uzticas Latvijas valdībai, savukārt 80% neuzticas, Latvijai ir otrs augstākais neuzticības valdībai rādītājs ES 27 valstu vidū. 4
Kā liecina integrēto komunikāciju vortāla veiktais sabiedrisko attiecību nozarē strādājošo vērtējums par LR valdības krīzes komunikāciju ar sabiedrību, ņemot vērā šī brīža ekonomisko situāciju valstī, viedokļi atšķiras, tomēr ikviens eksperts atzina, ka valdībai ir jāierobežo baumu rašanās. 5 PR aģentūras „Sabiedrisko attiecību dienests” vadītājs Viesturs Deksnis norādīja, ka „valdība maz dod konkrētus padomus, kā cilvēkiem rīkoties.…