Jau sen ir zināms fakts, ka konkrētas krāsas kaut kādā veidā iedarbojas uz cilvēka psihi, ietekmē cilvēka garastāvokli, rīcību. Šo krāsu ietekmi cilvēki ir iemācījušies izmantot sev par labu, piemēram, arvien populārāka kļūst krāsu terapija, cilvēka ārstēšana ar krāsu ietekmes palīdzību. Tādēļ nav nekāds brīnums, ka krāsu radīto iespaidu uz cilvēkiem izmanto arī reklāmās, lai veicinātu reklamētās preces pieprasījumu. Reklāmā krāsu nozīme ir liela-tās neapzināti ietekmē cilvēku tā, lai būtu lielāka iespēja, ka viņš šo preci nopirks.
Katrai krāsai ir sava konkrēta ietekme uz cilvēku.
Sarkanā krāsa apzīmē enerģiju, briesmas, spēku, kā arī mīlestību, kaisli un vēlēšanos. Sarkano krāsu parasti izmanto, lai izcelto kaut ko priekšplānā. Tā efektīvi darbojas, lai mudinātu cilvēkus izdarīt ātru lēmumu. Tā ir ideāla krāsa lietošanai uz reklāmu, akciju plakātiem, to cilvēki momentāni pamana. Krāsa tiek asociēta ar enerģiju , tātad tā ir laba sporta preču, automašīnu reklamēšanai. Krāsa cilvēkā modina arī erotiskas jūtas, šo efektu arī ļoti bieži izmanto reklāmās.
Dzeltenā krāsa ir saules, gaismas krāsa. Tā tiek asociēta ar enerģiju, prieku, aizrautību, inteliģenci.
Dzeltena krāsa cilvēkā modina enerģiju, prieku, tā tiek izmantota, lai reklamētu preces, kas paredzētas atpūtai, kā arī preces, kas paredzētas bērniem. Šī krāsa uzreiz piesaista uzmanību, tādēļ to izmanto preces vissvarīgākajās, vispamanāmākajās detaļās.
Šo krāsu nav ieteicams izmantot prestižu, nopietnu lietu reklamēšanā. Tā ir pārāk bērnišķīga, dzīvespriecīga.
…