Mūsdienās ļoti aktuāli ir runāt par nemitīgu dzīves augšupeju, komfortablu dzīvi, labi apmaksātu darbu un citām ar cilvēka labklājību saistītām lietām. Arī mediji, jo īpaši dažādi žurnāli, ļoti popularizē šīs tēmas, veidojot sabiedrības apziņā viedokli par to kādai tad īsti ir jābūt patiesi labai dzīvei. Ļoti bieži žurnālu rakstos ir lasāmi tādi vārdu savienojumi kā „laba dzīve”, „labs darbs”, „laba ģimene”, „laba karjera”, un ikviens no tiem parasti tiek attiecināts uz kādu konkrētu dzīves modeli, kuru liela daļa lasītāju bieži vien pieņem par pareizo, cerot, ka, veidojot savu dzīvi pēc šī modeļa, arī viņi sasniegs šo „labo dzīvi”, „labo karjeru” utt. Manuprāt, būtu ļoti interesanti noskaidrot, cik lielu lomu mediju saturā ieņem šie stāsti par „labo dzīvi” un kuru no dzimumiem tie vairāk ietekmē, tādēļ šī pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik liela daļa no Latvijas sieviešu un vīriešu žurnālos sastopamajiem rakstiem stāsta par labu dzīvi,…