Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:700765
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

onkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sāncensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu. Manuprāt, tieši konkurence ir tirgus virzītājspēks. Konkurence ir izdevīga patērētājiem, jo veicina progresu uzņēmējdarbībā- preces kvalitātē, piedāvājumu daudzveidībā, veicina izmaksu samazināšanu.
Katrs ražotājs vēlas, lai patērētāji pirktu tieši viņa ražoto preci. Kad patērētāji to darīs? Tad, kad šī prece būs patērētājiem pievilcīgāka- kvalitatīvāka, glītāk noformēta, drošāka, par zemāku cenu. Lai iegūtu „savu patērētāju”, ražotāji cenšas uzlabot preces kvalitāti, samazināt izmaksas un cenu, izstrādāt jaunas preces, sekmējot zinātnes un tehnikas sasniegumu ieviešanu ražošanā. Savstarpējā konkurencē, piemēram, LMT un TELE 2 sacensībā, ievērojami samazinājušies mobilo telefona sarunu tarifi, uzlabojusies sarunu kvalitāte, sakaru iespējas Latvijas teritorijā un piedāvāto pakalpojumu daudzums.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1177099
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties