Konflikts (no reālās dzīves): Klasesbiedrenes, labas draudzenes, mēdz bieži neaiziet uz skolu. Lai nesēdētu mājās un neietu uz skolu draudzenes bieži pavada laiku viena pie otras, kā kuru reizi. Ar laiku iegājās skolas kavēšana, kā normāla parādība. Agrākās dažas reizes, kad draudzenes pavadīja kopīgi laiku izklaidējoties un neaizejot uz skolu, pārtapa par vienkāršu skolas regulāru kavēšanu. No rīta nāk miegs, nekas var taču pagulēt, skola nav zaķis nekur neaizbēgs, neuzrakstīšu svarīgu kontroldarbu, nekas atnākšu un vēlāk uzrakstīšu. Ar tādu domu abas draudzenes pavadīja skolas laiku, kaut pašas apzinājās pie kā var novest šī kavēšana…..
Vienā dienā, kad abas draudzenes ieradās skolā, dienas vidū, kad puse stundu bija jau notikušas, pienāca klasesbiedrs, kas atbild par kavētajām stundām. Jautāja abām meitenēm, kāds ir neattaisnoti kavēto stundu iemesls. Ko viņam tagad darīt, vai iet sūdzēties audzinātājai vai ignorēt? Vaicāja, ko mēs tādu darām, ka nenākam uz skolu. Īpaši viņš vērsās pret vienu no meitenēm, kura dzīvo ārpus Rīgas un bieži netiek uz skolu ģimenes finansiālo apsvērumu dēļ. Atbilde no meiteņu puses bija: kas tev par daļu, ko jaucies citu darīšanās!…