Viņas nepiemērotais apģērbs izraisa mulsumu un nepatiku pacientam uz, ko arī tiek norādīts. Protams, ir grūti visu dienu pavadīt tādā svelmē, turklāt arī tīri vizuāli gribas izskatīties lieliski, tomēr jāņem vērā darba specifika un to kā paša radītais tēls var ietekmēt pacienta labsajūtu. Tādēļ minētajā situācijā būtu jāciena pacienta viedoklis,un jānomaina darba apģērbs uz piedienīgāku, lai neradītu pacientam diskomforta sajūtu. Tāpat arī sociālajā darbā jābūt ļoti uzmanīgiem, lai klients nepārsprastu speciālista nolūkus, tādēļ jāizprot cik tuvu drīkst pietuvoties klientam, ko jautāt, lai netraumētu cilvēku vēl vairāk. Labākais veids, kā izvairīties no šādām situācijām un pasargāt pacientu vai klientu no pārpratumiem un trauksmes par privātuma drošību, ir informēt viņu par sarunas mērķi, lūgt atļauju pirms tiek uzdoti kutelīgi jautājumi, kā arī noskaidrot vai indivīdam nav iebildumu, ja apsēdīsieties, piemēram, uz gultas malas.
Kopumā var secināt, ka nodrošināt apstākļus, kuros pacientam vai klientam būtu radīti optimāli apstākļi visās jomās, kas attiecās uz konfidencialitāti un privātumu, uz doto brīdi nav izdevies ne medicīnas, ne sociālās palīdzības un pakalpojumu jomā. Ir nepieciešami uzlabojumi, lai radītu pēc iespējas komfortablāku vidi pacienta un klienta labsajūtai, kā arī individuālā privātuma un vajadzību nodrošināšanai.
…