Korporācijas bieži saistās ar hierarhisko līmeņu nepilnību komunikācijas ziņā. Piemēram, viens uzņēmums plāno ievest akciju uz preci – pērkot šo preci, dāvanā saņem citu preci. Šīs departaments, kas ir atbildīgs par inovācijām, pārsuta šo ziņu uz ražošanas, marketinga un starpuzņēmumu daļās, kuri jau turpmāk realizēs šo ideju savās jomās. Tomēr ja kāda no nodaļām nesaņems šo informāciju vai informācija būs ne līdz galam saprotama, tad realizācijas laiks var palielināties, dažos gadījumos pat projekts var izgāsties, jo marketinga nodaļa nesaņemot šo ziņu, nerealizēs reklāmu un nesagatavos ražošanas jaunas uzlīmes, kas tiks līmētas produktam ražošanas laikā. Līdz ar to uzņēmums ne tikai nenesīs vēlamus ienākumus, bet arī plānošanas nodaļas darbs tiks nocenots, jo gala rezultāts netika sasniegts.
Komunikācijas prasmes ir svarīgs aspekts līgumu noslēgšanā, jo vienmēr būs kāds uzņēmums, kuram sadarbošanās būs izdevīgāka, tāpēc otram uzņēmumam būs augstākas prasības līguma noslēgšanai. Šeit arī parādās komunikācijas prasmes – situācijā, kad tu esi zaudētājs maksimāli iegūt sev labumu, atstājot savu vīziju un pārliecinot vēlamos sadarbības partnerus tam, ka šīs notikums būs izdevīgs, neskatoties uz mazāk patīkamiem nosacījumiem. Tieši tāpēc Google, Apple, Facebook ir gatavi algot menedžerus, kuri varbūt nav tik labi produkcijas pārziņā un kopumā to zināšanas tehnoloģiju jomā nav lielākas tirgū, tomēr to komunikācijas spējas, spējas regulēt darbību uzņēmumā nes lielākus ienākumus nekā izdevumi to algošanai.
…