Kā piemēru var minēt Krievijas un Ukrainas konfliktu, kas jau ir pārtapis strīdā un tiek veiktas agresīvas darbības. Konflikts sākās 2014. gada martā, kad Krievija okupēja Krimu. Šajā gadījumā netika pielietota komunikācija, bet gan agresīva darbība, kā rezultāta cieta gan sabiedrība kopumā, gan ikviens Ukrainas iedzīvotājs.
"Līdzīgi kā pasaulē kopumā, arī Latvijā aktīvo interneta lietotāju vidū biežāk personīgā komunikācija notiek ar sociālo tīklu starpniecību, nevis klātienē jeb „aci pret aci” "
Komunikācija un konfliktu risināšana var tikt risināta arī internetā. Mūsdienās ļoti daudz uzņēmumu komunicē ar klientiem, caur e-pastu. Interneta lietotājiem ir iespēja uzdod jautājumus, kā arī nosūtīt sūdzības, ja tādas ir.
Cilvēki bieži baidās sūdzēties "aci pret aci", tādēļ interneta iespējas dot iespēju, izteikties ikvienam, kam tādas ir.
…