Katra uzņēmuma efektīva darbība, atpazīstamība un tēls ir būtiski atkarīgi no saziņas kodiem. Kultūras, etniskās grupas vai subkultūras locekļu kopīgo nozīmju sistēmu sauc par saziņas kodu. Saziņas kodu izmantošana var būt efektīva vai neefektīva. Tie var negatīvi vai pozitīvi ietekmēt uzņēmuma uztveri sabiedrības acīs. Katram uzņēmumam ir unikāla zīmola identitāte, tostarp logotips, simboli, uzņēmuma krāsas, produkts vai pakalpojums, ēkas dizains un citi elementi. Visos šajos komunikācijas kodos, kas rūpīgi jāizvērtē, ir jāapraksta uzņēmumus, tā tēls, attiecības ar potenciālajiem klientiem un papildu vērtība. Korporācija iegūst atšķirību un atpazīstamību, pateicoties tās vispārējiem komunikācijas kodiem. Uzņēmuma komunikācijas kodiem jābūt rūpīgi pārdomātiem, labi piemērotiem uzņēmuma stratēģijai, piedāvātajam produktam vai pakalpojumam utt. Piemēram, Limbažu piens logotips nevar kalpot par tādas bankas kā SEB banka logotipu, jo tas būtu piemērots bankas sniegtajiem pakalpojumiem un potenciālajiem klientiem rādītu nepareizu iespaidu. …