Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:512949
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katra uzņēmuma efektīva darbība, atpazīstamība un tēls ir būtiski atkarīgi no saziņas kodiem. Kultūras, etniskās grupas vai subkultūras locekļu kopīgo nozīmju sistēmu sauc par saziņas kodu. Saziņas kodu izmantošana var būt efektīva vai neefektīva. Tie var negatīvi vai pozitīvi ietekmēt uzņēmuma uztveri sabiedrības acīs. Katram uzņēmumam ir unikāla zīmola identitāte, tostarp logotips, simboli, uzņēmuma krāsas, produkts vai pakalpojums, ēkas dizains un citi elementi. Visos šajos komunikācijas kodos, kas rūpīgi jāizvērtē, ir jāapraksta uzņēmumus, tā tēls, attiecības ar potenciālajiem klientiem un papildu vērtība. Korporācija iegūst atšķirību un atpazīstamību, pateicoties tās vispārējiem komunikācijas kodiem. Uzņēmuma komunikācijas kodiem jābūt rūpīgi pārdomātiem, labi piemērotiem uzņēmuma stratēģijai, piedāvātajam produktam vai pakalpojumam utt. Piemēram, Limbažu piens logotips nevar kalpot par tādas bankas kā SEB banka logotipu, jo tas būtu piemērots bankas sniegtajiem pakalpojumiem un potenciālajiem klientiem rādītu nepareizu iespaidu. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties