Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:908980
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kā labu piemēru simbolam varu minēt Delmas izmantoto simbolu – dzelteno sviesta vīriņu. Viņš parādās katrā Delmas reklāmā un stāsta par margarīnu, kas lieliski der sviestmaizēm. Kā arī viņš tiek attēlots uz katras margarīna paciņas. Viņš ir kā logo sastāvdaļa un tā papildinātājs. Viņš ir dzeltens un apaļš kā margarīna pikucis.
Logo un simboli var labi tikt identificēti ar konkrēto uzņēmumu, bet tiem abiem ir svarīga krāsa. Kā sākumā minēju, ir svarīgi domāt par krāsām ko izmanto logo, tāpat jādomā kā šo krāsu varēs izmantot turpmākajā uzņēmējdarbībā, lai šī logo krāsa pārvērstos par uzņēmuma korporatīvo krāsu un ar šo krāsu tiktu identificēts konkrētais uzņēmums. Jāatceras, ka krāsas var ietekmēt cilvēku domāšanu, uzvedību un izjūtas.
Ar korporatīvās krāsas veidošanu visvairāk aizraujas bankas. Par SEB bankas korporatīvo krāsu ir izvēlēta zaļā krāsa. Ir pierādīts, ka zaļā krāsa var mazināt spriedzi un veicināt komunikāciju un draudzību, kas bankas gadījumā ir ļoti svarīgi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1358211
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties